Dieta dla chudzielców

[Głosów:1    Średnia:5/5]

Dieta dla chudzielców

Wszyscy wokół obsesyjnie liczą kalorie, a ty dla odmiany marzysz, by nabrać apetycznego ciałka. Dla kształtnych bioder i biustu zrobisz po prostu wszystko. Objadasz się więc bez umiaru ciastkami, a mimo to wciąż straszysz kościstymi biodrami i płaskim biustem. Co gorsza, twoje samopoczucie wciąż się pogarsza. Czas wreszcie przyjąć do wiadomości, że bycie chudzielcem nie znaczy wcale, iż można bezkarnie jeść wszystko i w każdej ilości. Nadmierna chudość to zwykle problem kobiet wysokich, ze słabo rozwiniętymi mięśniami i wąską klatką piersiową. Chuderlaki nie lubią się ruszać i szybko się męczą, dlatego często mówią, iż sport jest nie dla nich. Do tego wciąż coś podjadają, najchętniej słodycze. Efektem takiego menu są tylko zaburzenia trawienne oraz warstwa tłuszczu w talii, na brzuchu i pupie. Odpowiedzialny jest za to nadmiar tłuszczu i cukru , a dodatkowo niedobory białka, witamin z grupy B, magnezu, cynku i żelaza. Odleglejsze w czasie skutki takiej diety to miażdżyca, nadciśnienie, zawał, udar i cukrzyca. Na początku idź do lekarza. Odwiedź go koniecznie, aby wykluczył schorzenia, których symptomem bywa nadmierna chudość. Należą do nich m.in. choroby pasożytnicze albo owrzodzenie przewodu pokarmowego, nadczynność tarczycy, cukrzyca, gruźlica i rak. Jeżeli z wyników zleconych przez lekarza badań jednoznacznie wynika, że twoja zbyt szczupła sylwetka to zasługa genów, radą na to będzie zmiana diety. Niecałe dwa tygodnie powinny wystarczyć, byś nabrała pożądanego ciałka, gubiąc ponadto smętną oponkę w pasie i na biodrach. Masz także dużą szansę, żeby uniknąć wymienionych wcześniej niebezpiecznych schorzeń, wywołanych objadaniem się przez cale lata głównie tym, co słodkie i tłuste.

Podstawą twego jadłospisu powinno stać się białko z mleka, sera, ryb i chudego mięsa (drób, cielęcina). To najlepszy sposób na ładne jędrne ciało, bo białko buduje twoje mięśnie, a nie fałdy tłuszczu na brzuchu. Aby to białko zostało w pełni wykorzystane, musisz jednak dostarczyć swojemu organizmowi odpowiednią ilość energii w postaci węglowodanów, w proporcji 1:3. Każdemu 100 g białka powinno więc towarzyszyć 300 g węglowodanów, najlepiej z makaronów, kasz i ryżu. Taki jadłospis sprawi, że twoje ciało ładnie się zaokrągli, skóra nabierze jędrności, a włosy blasku. Przestaną ci również dokuczać wzdęcia, bóle brzucha, biegunki i zaparcia. W trakcie stosowania tej diety zrezygnuj z tłustych mięs i wędlin, jedz zaś więcej masła i śmietany. Pobudzi to wydzielanie kwasów żółciowych, ułatwiających trawienie sporej porcji kalorii, które teraz zjadasz.

Między posiłkami chrup orzechy, a w zdrowy sposób dostarczysz sobie więcej energii. Gdy twoje ciało jest sflaczałe i nie ma odpowiedniej jędrności zadbaj o to by zacząć uprawiać sport. Siłownia, basen, bieżnia pomogą ci uformować to, co zyskasz stosując dietę. Odpowiednia dieta w połączeniu ze sportem sprawią, iż twe ciało nabierze odpowiednich, jędrnych kształtów, które będą z pewnością kusić mężczyzn. Sama staniesz się dumna ze swej kondycji i z wyglądu własnego ciała.

Większość ludzi, gdy zauważy, że na skali wagi przyrosło kilka kilogramów, nic sobie z tego nie robi do chwili, aż nadmiar nagromadzonej tkanki tłuszczowej sprawi, że przestajemy się mieścić w ulubione ubrania. Wtedy to stajemy się zestresowani i przechodzimy w skrajność, którą zazwyczaj jest ograniczenie spożywanych posiłków przez kilka tygodni powszechnie znana jako dieta. Oczywiście dieta daje to efekty, ale na krótką chwilę. Zazwyczaj gdy tylko schudniemy parę deko, wracamy do starych przyzwyczajeń i znów nabieramy ciała. Tymczasem recepta jest bardzo prosta. Aby schudnąć, należy zmienić nawyki żywieniowe, zacząć się ruszać czyli zacząć zdrowy tryb życia.

Dieta połączona ze sportem pozwoli cieszy się płaskim brzuchem

Należy zapomnij o tzw. dietach cud o których tak wiele się słyszy. Sport taki jak spacer, pływanie, biegi czy jazda na rowerze pomogą w utrzymaniu prawidłowej masy ciała i korzystnie wpłyną na samopoczucie. Jak wiadomo w czasie aktywności fizycznej w organizmie wytwarzają się endorfiny czyli hormony szczęścia. Jeśli zdecydujemy się na odchudzanie to warto zastosować raz ustaloną dietę np. wg zalecenia lekarza. Należy unikać głodzenia się ale nigdy także nie należy jeść do syta. Postarajmy się aby posiłek był przyjemnością a nie koniecznością. Niemal każda z kobiet chciała by mieć idealną figurę i płaski brzuch, niestety nie każdej kobiecie jest to dane. Wręcz kobiety o szczupłej budowie ciała miewają kłopoty z jego wyglądem. Płaski brzuch i nienaganny wygląd przyciągnie uwagę zarówno koleżanek i mężczyzn. Marzenie o płaskim brzuchu towarzyszy nam przez cały rok, niestety zimą trochę blednie, bo niedostatki urody można ukryć pod grubą kurtką.

Jednak ładnie wymodelowany brzuch to kwestia nie tylko estetycznego wyglądu. Sprężystość mięśni tej części ciała jest ważna również ze względów zdrowotnych. Każda z pań, której zależy na płaskim brzuchu, powinna odpowiednio się odżywiać no i uprawiać sport. Najlepiej gimnastykować się kilka razy dziennie – rano i wieczorem. Pomaga także jazda na rowerze- jest to niemal idealny trening. Jeździć mogą niemal wszyscy. Jest to doskonały trening dla ciała i bardzo pozytywnie wpływa na zdrowie organizmu.

Co jednak wybrać rower czy biegi?

Wiele osób wybiera na trening jazdę rowerem niż biegi. Wybór ten jest spowodowany z pewnością tym, że na rowerze o wiele mniej się męczymy.

Natomiast siedzenie na rowerze odciąża większą część ciężaru naszego ciała, przez co mniej się męczymy i możemy dłużej pedałować. Z tego samego powodu jazda na rowerze jest doskonałym treningiem lecz dla ludzi z nadwagą. Przy tym plusem podczas jazdy na rowerze jest to, że dochodzi na nim do mniejszej ilości kontuzji. Jazda na rowerze to również bardzo dobry trening kondycyjny i wytrzymałościowy. Podczas długotrwałej jazdy nasz organizm świetnie się dotlenia a jeżeli jeździmy bardzo długo możemy też dobrze rozbudować nasze mięśnie i wzmocnić ich siłę. Jeżdżąc na rowerze zużywamy bardzo wiele energii, czyli spalamy wiele kalorii. Jeśli chcemy trenować na rowerze to powinniśmy jeździć w miarę regularnie a na pewno dostrzeżemy efekty treningów.

O Marcin Turczyn 117 artykułów
Wiele można przypuszczać, kiedy po raz pierwszy widzisz Marcina Turczyn, ale przynajmniej jest wesoły i ciekawy. Oczywiście jest także punktualny, zaradny i uważny, ale jest też skażony i przyzwyczajony do przyzwyczajenia do głodu energii. Jego radość jest jednak tym, za co często go uwielbia. Wiele razy przyjaciele liczą na to i jego rozumną naturę, gdy tylko potrzebują dopingu. Nikt nie jest doskonały, a Marcin ma mnóstwo deszczowych dni. Jego żądza władzy i chytrość często podrażniają jego nastrój i powodują, że czuje się nieswojo. Na szczęście jego ciekawość jest zwykle po to, by złagodzić ciosy.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*