Jak schudnąć szybciej, ale bezpiecznie

najważniejsze zasady“Problem z dietą” Słyszałem wiele kobiet powiedzieć: “to jest to, że trwa zbyt długo. Jeśli chcę wyglądać dobrze dla mojej rocznicy następne miesiące, powinienem zacząć odchudzanie w lutym dalej. Teraz, gdy wreszcie skupiony, jest już za późno “.Dobrze, tak i nie. Biorąc długoterminowego podejścia do utraty wagi jest mądry, bo to oznacza, że będziesz stracić funtów powoli i stopniowo – co bardziej prawdopodobne, aby zachować je.

Co jesz może przyczynić się do problemów trawiennych. Wiele osób jeść zbyt dużo żywności przetworzonej i cukru, a za mało błonnika, owoców i warzyw. Złe nawyki żywieniowe, takie jak jedzenie zbyt szybko lub pomijanie posiłków, może być również częścią problemu. Wiele problemów trawiennych można zapobiegać poprzez spożywanie zdrowej, zbilansowanej diety.

najważniejsze zasady

1. Pij zieloną herbatę. Pobierz to: kiedy niedawno badaniu porównano efekt metaboliczny zielonej herbaty (fragmenty) z tym z placebo, naukowcy odkryli, że osoby pijące zielonej herbaty spalić około 70 dodatkowych kalorii w ciągu 24 ore.Se cię możesz wierzyć, te 70 kalorii dziennie dodać do sumy 7,3 funtów tłuszczu rocznie! To nie magia, to nauka: Naukowcy uważają, że różnica jest spowodowana przez poprawę metabolizmu antyoksydantów znane jako katechiny, znajdujące się w zielonej herbacie.
2. Unikaj kalorii w szklance. Naukowcy wiedzą, że ciało nie rejestruje płynnych kalorii w ten sam sposób to robi stałe kalorii. Wypić dużą kawę mocha, na przykład, nie sprawi, że poczujesz pełny sposób jedzenia miskę makaronu woli. Co oznacza, że nawet jeśli kawa mokka faktycznie ma większą ilość kalorii niż makarony, jesteś jeszcze bardziej prawdopodobne, aby chciał drugą filiżankę ze Starbucks na inny talerz linguine. Więc monitorować spożycie soków owocowych, napojów gazowanych, napojów kawowych i wina. Jeśli spożywać po jednym z każdego z tych napojów w ciągu dnia, będą miały co najmniej 800 kalorii więcej za noc – i wciąż będziesz głodny. (Nawiasem mówiąc, alkohol może hamować metabolizm tłuszczów, dzięki czemu jest trudniejsze, aby spalić kalorie.)4. Lose soli
3. kupić zestaw odważników pięciu funtów. Jest to inwestycja czasu nigdy nie będziesz żałować. Oto dlaczego: Trening siłowy buduje beztłuszczowej tkanki mięśniowej, która spala więcej kalorii – w pracy lub w stanie spoczynku – 24 godziny na dobę, siedem dni w tygodniu. Im więcej masy mięśniowej masz, tym velocementla najbardziej importantie zasady będzie Ci schudnąć. Jak rozpocząć trening siłowy?Spróbuj trochę “pompek lub kilka przysiadów i wypadów. Użyj hantlami wykonywać proste loki biceps lub Tricep ciągnie prosto do Twojego domu lub biura. Czy te trzy ćwiczenia lub cztery razy w tygodniu, a szybko przekonasz się szybką poprawę swojej postury.
4. Lose soli. Sodu przyczynia się do zatrzymywania wody, dzięki czemu można wyglądać i czuć się nadęty. Nie jeść zbyt dużo soli Prawdopodobnie – wartość dzienna sugeruje nie więcej niż 2400 miligramów sodu dziennie (lub około łyżeczki), ale większość z nas jest więcej niż podwoić tę kwotę. Więc miej oko na spożycie sodu, a to oznacza nie tylko porzucenie solniczka. ukryte źródła obejmują zupy, dania i napoje w puszkach (Czy wiesz, że część zwykłego soku V8 wynosi 800 mg sodu?), słone przekąski takie jak chipsy i precle i wielu opakowaniach żywności.
O Anna Bajkowska 355 artykułów
Niewielu zna prawdziwą Anne Bajkowską ale przynajmniej odkryje, że jest zaskakująca i przekonująca. Oczywiście jest także realistyczna, chętna do współpracy i czuła, ale często jest lekko skażona nastawieniem do bycia równie destrukcyjnym. Jej zaskakująca natura jest jednak tym, za co ją lubią. Wiele razy przyjaciele liczą na to i jej życzliwość, kiedy potrzebują wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Lucy ma również wiele wad. Jej negatywna postawa i wrogość mogą sprawić, że rzeczy się nagrzewają nawet w najlepszych momentach. Na szczęście jej perswazyjna natura pomaga rozjaśnić ciosy i nastroje w razie potrzeby.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*