Jak w prosty sposób zrzucić na wadze

szpitalspecjalistyczny.bialystok.pl
szpitalspecjalistyczny.bialystok.pl
[Głosów:0    Średnia:0/5]

Jak w prosty sposób zrzucić na wadze

Każdy z nas chce mieć idealną budowę ciała, szczególnie w okresie letnim, gdy nasze brzuchy są odsłonięte i wystawione na publiczny widok. Jednak jak tego dokonać nie męcząc się przy dwóch tylko posiłkach dziennie czy nie spędzając godzin na siłowni ? Rozwiązanie jest dosyć łatwe: stosowanie odpowiedniej i zdrowej diety. Przy naszym odchudzaniu, powinniśmy wziąć pod uwagę kilka ważnych elementów. Człowiek powinien w ciągu doby wypijać około ośmiu do dziesięciu szklanek płynów (średnio się przyjmuje, że około dwóch litrów).

Najlepiej jest, gdy tym płynem jest woda. Ciekawym faktem jest to, że przed posiłkiem picie wody zmniejsza apetyt. Żołądek wypełniany jest wodą, dzięki czemu mamy w nim mniej miejsca na pokarm. W dodatku woda nie zawiera cukru, tak jak większość napojów, które wypijamy w ciągu dnia. Jest znacznie mniej kaloryczna. Pijemy oczywiście wodę niegazowaną !! Kolejnym plusem tego zabiegu jest cena wody w porównaniu do innych napojów: jest znacznie tańsza od Coca-Coli czy tego typu trunków, co także odbije się na naszej kieszeni. Kolejną poradą jest wypicie szklanki herbaty wieczorem. Często jest tak, że oglądając wieczorem telewizję stajemy się głodni. Tutaj pojawia się wielki problem: w momencie gdy jemy wieczorami, to mamy jak w banku, że odczujemy to na swojej wadze. Powód jest prosty: żołądek oraz dodatkowo wątroba, zamiast odpoczywać po całym dniu trawienia pokarmów, poddane są dodatkowemu wysiłkowi, przez co nie mają odpoczynku. Nie jest to zbyt zdrowe dla naszego organizmu. Zatem należy pamiętać, żeby nie ulegać wieczornej pokusie zjedzenia czegoś, a zamiast tego napić się herbaty, która dostarczy nam także małej ilości cukru.

Kolejną poradą jest odmawianie sobie słodkości czy niektórych posiłków, takich jak pizza, hamburger. Gdy odczekamy około 20 minut, to możemy być zdziweni, że ta ochota na zjedzenie czegoś znika. Jedz często. Tu powstaje pytanie: jak można jeść często a jednocześnie osiągnąć odpowiednią wagę? Odpowiedź jest prosta: powinniśmy jeść około 5-6 średniej wielkości posiłków dziennie. Wówczas nasz metabolizm lepiej sobie z tym radzi, gdyż jego praca jest rozłożona w czasie. W momencie gdy jemy 3 bardzo obfite posiłki (szczególnie w tłuszcze), to nasz organizm musi przetrawić olbrzymie ilości pokarmu w bardzo szybkim tempie, a po pewnym czasie znowu dostaje kolejną taką porcję.

Obfite śniadanie. Wiele osób robi tak, że wieczorem je bardzo obfity posiłek. Jak już zauważyliśmy wcześniej, nie jest to dobre dla naszego ogranizmu. Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem całego dnia: gdy idziemy do pracy i czujemy się najedzeni, to od razu mamy lepszy humor, lepiej się nam pracuje, nasz żołądek nie daje o sobie znać co kilka minut. A dodatkowo, co jest dosyć istotne, śniadanie czy lunch są dosyć szybko spalane, gdyż w tym czasie wykonujemy dużo aktywności fizycznej, a tego właśnie nam brakuje wieczorem. Dzięki tego typu działaniom, poprawiamy nasz metabolizm i biorytm. Idzie za tym szybsza przemiana materii, zdrowy tryb życia i mniej kilogramów na naszej wadze.

Jakie sporty uprawiać by szybko schudnąć

Zawsze na początku odchudzania zastanawiamy się, w jaki sposób wspomóc naszą dietę, by skutecznie chudnąć. Przychodzą nam do głowy różne ćwiczenia, sporty, jednak nie wiemy na które się zdecydować. Warto na początek się zastanowić, co chcemy w swoim ciele poprawić, czy jest to tylko jedna część naszego ciała, np. zbyt obfite uda, czy może wałeczki na brzuszki. Jeśli jest to jedna szczególna część ciała to warto wspomóc ją ćwiczeniami na tę partię ciała. Jeśli jednak chcemy wyszczuplić całą sylwetkę to warto znaleźć dla siebie ogólnorozwojowe ćwiczenia. Online znajduje się wiele poradników z ćwiczeniami pomagającymi schudnąć. Dla osób, które chcą rzeźbić poszczególne partie ciała polecamy dostępne online ćwiczenia 8 minutowe, są to profesjonalne skonstruowane zestawy ćwiczeń mające nam pomóc schudnąć w poszczególnych partiach ciała.

Znajdziemy ćwiczenia na brzuch, uda, nogi i ramiona. 8 minut dziennie to tak naprawdę niewiele, a codzienne ćwiczenia przynoszązaskakujące efekty ! Wiele osób stosuje te ćwiczenia i jest z nich bardzo zadowolony. Dla osób z większą tuszą nie polecamy przetrenowywania się na samym początku. Nie ćwicząc przez długi czas staramy się od razu w jeden dzień zrzucić wszystko, gdyż boimy się, że już jutro nie starczy nam na to zapału. Warto na początek wykonywać bardzo łatwe ćwiczenia, które będą miały za zadanie przywrócić nam całkowitą sprawność fizyczną. Aby urozmaicić ćwiczenia warto np. chodzić na siatkówkę, piłkę ręczną czy inne sporty drużynowe, dzięki którym nie tylko się poruszamy, ale także zdobędziemy nowe kontakty towarzyskie. Dla osób o niższej mobilizacji i zapale proponujemy zapisanie się na zajęcia do klubu fitness.

Spośród różnorakich zajęć, które proponują takie kluby każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. Odbywają się tam zajęcia mające wzmocnić poszczególne partie ciała: brzuch, uda, nogi, pośladki, ramiona, biust. Jednocześnie aerobic i rozgrzewki typowo taneczne poruszają cały nasz organizm. Kluby takie mają także zajęcia przyspieszające spalanie tłuszczu i likwidowanie celolitu. Takie zajęcia bardziej nas mobilizują do systematycznych ćwiczeń. Kiedy już zapiszemy się na zajęcia i zapłacimy za karnet to mamy dodatkową mobilizację, żeby chodzić regularnie na zajęcia. Ostatnio bardzo popularny stał się aquaaerobic, jest on stosunkowo droższy od zwykłego aerobicu.

Jednak aquaaerobic szybciej przynosi efekty, opór wody sprawia, że nasze mięśnie wykonują większą pracę. Do swoich sportowych zajęć warto dodać także sporty sezonowe. W zimie wybierajmy się na łyżwy, narty czy deskę. W lecie spędzajmy dużo czasu na dworze. Jeśli nie lubimy joggingu to możemy organizować szybkie marsze albo górskie wędrówki. Na swoim podwórku można pograć w kometkę, pograć w piłkę. Zawsze jest nam łatwiej zmobilizować się do wspólnego wysiłku. Jeśli chcemy, abyćwiczenia przynosiły efekty to uprawiajmy je systematycznie. I pamiętajmy, że najszybciej spalamy kalorie o poranku, a przy odchudzaniu to cenna informacja dla nas.

O Marcin Turczyn 169 artykułów
Wiele można przypuszczać, kiedy po raz pierwszy widzisz Marcina Turczyn, ale przynajmniej jest wesoły i ciekawy. Oczywiście jest także punktualny, zaradny i uważny, ale jest też skażony i przyzwyczajony do przyzwyczajenia do głodu energii. Jego radość jest jednak tym, za co często go uwielbia. Wiele razy przyjaciele liczą na to i jego rozumną naturę, gdy tylko potrzebują dopingu. Nikt nie jest doskonały, a Marcin ma mnóstwo deszczowych dni. Jego żądza władzy i chytrość często podrażniają jego nastrój i powodują, że czuje się nieswojo. Na szczęście jego ciekawość jest zwykle po to, by złagodzić ciosy.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*