Kilka porad jak prowadzi zdrowy tryb życia

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Kilka porad jak prowadzi zdrowy tryb życia

Każdy chciałby mieć idealną sylwetkę i wagę, tak aby nie musieć się już wstydzić swojego brzucha idąc na basen czy nad wodę. Jednak czy jest to możliwe bez jakiegoś olbrzymiego wysiłku na siłowni czy głodzenia się ? odpowiedź jest dosyć prosta: tak, jest to możliwe. Zatem jak tego dokonać ? czytając poniższe wskazówki, możesz się dowiedzieć, jak w prosty sposób zrzucić na wadze i przy okazji nie męczyć się z tym. Przede wszystkim spraw, aby Twoim ulubionym trunkiem stała się woda. Taka zwykła, z butelki, niegazowana. Przeciętny człowiek powienien wypijać około 2 litrów płynów na dzień. Woda jest najbardziej pomocna przy redukcji masy ciała, więc postaraj się wypijac do 8 szklanek na dzień.

Unikaj napojów gazowanych i alkoholowych. Nie jedz aż zapchasz żołądek. Zjadaj w ciągu dnia 5-6 posiłków w regularnych odstępach czasu. Unikaj przekąsek typu chipsy, paluszki solone czy słodycze. Pomaga to organizmowi w utrzymaniu odpowiedniego poziomu insuliny, a co za tym idzie utrzymany jest stały poziom cukru we krwi. Zacznij się poruszać na swoich nogach a nie wszędzie samochodem czy środkami komunikacji miejskiej. Poruszaj się trochę, dotleń organizm, dostarcz mu trochę wysiłku fizycznego, dzięki któremu będzie miał możliwość spalenie dostarczonych mu wartości energetycznych. Dzięki spacerowi, starczy wręcz 45 minut, możemy spalać dodatkowe kalorie, które nie odłożą się w naszym ciele. Warzywa. Istotny element każdej diety.Dzięki nim dostarczamy do organizmu wiele witamin, możemy zaobserwować poprawę wyglądu naszej skóry. Poza tym warzywa mają znacznie mniej kalorii, co pozwoli Ci na ograniczenie w dostarczaniu ich do organizmu. Innym naszym złym nawykiem jest spożywanie kawy. Żeby kawa była dobra, dodajemy do niej cukru i mleka.

Jednak co to za picie kawy bez ciastka, jakieś dobre, z galaretką i śmietaną najlepiej. I w ten o to sposób dostarczyliśmy około 1000 kcal naszemu organizmowi. Nie mamy nic przeciwko kawie, ale zacznij używać słodzików zamiast cukru i odtłuszczonego mleka. Jest to znacznie bardziej zdrowe, a tym samym ma mniej kcal. Na śniadanie jedz produkty zbożowe: chleby wielozbożowe, najlepiej ciemne, płatki zawierające mieszanki wielu zbóż. Dzięki temu uzupełniamy w organizmie zapasy błonnika i wapnia, a tym samym nie dostarczamy zbędnego tłuszczu. Staraj się nie jeść w momentach stresujących, z nudów, z przyzwyczajenia czy frustracji. Wiele osób niepotrzebnie dostarcza w ten sposób zbędne pożywienie do organizmu. Jeśli odczekasz kilka do kilkunastu minut, to zauważysz, że głód nagle znika.

Zamiast oglądać wieczorem telewizję, przejdź się na spacer. Poruszaj się trochę, wyskocz do parku czy do pobliskiego lasu. Weź ze sobą swojego partnera, pieska czy dzieci. Istnieje rónież teorie, dzięki której można sądzić, że im więcej zjesz rano, tym mniej zjesz wieczorem. Co więcej będziesz mieć okazję na spalenie tych kalorii w trakcie całego dnia, a nie wszystkiego na raz wieczorem.
Mając na uwadze, te kilka punktów zmieńmy swoje życie i prowadźmy zdrowy tryb życia. Stosując odpowiednią dięte możemy znacznie poprawić naszą kondycję zdrowotną.

Jeśli dbasz o zdrowy tryb życia a w twojej diecie brakuje nienasyconych kwasów Omega 3 to musisz natychmiast to zmienić! Kwasy te, nie przez przypadek, są uznawane za złoty środek na długowieczność. Niestety w Polsce zjadamy niewielką ilość tych kwasów i to najczęściej w produktach roślinnych, skąd kwas ten słabiej się wchłania. Może kiedy zapoznamy się ze wszystkimi dobrodziejstwami tego kwasu to natychmiast wprowadzimy je do swojej diety. Kwasy Omega 3 bardzo dobrze wpływają na rozwój mózgu , a oprócz tego na naszą koncentrację. Budują też błony komórkowe mózgu i siatkówki oka. Osoby spożywające odpowiednią ilość tego kwasu mają mniejsze ryzyko na zachorowanie na Alzheimera i stwardnienia rozsianego.

Każdy z nas czasem się zastanawiał, dlaczego Eskimosi żyjąc w takim mrozie są okazami zdrowia. Niewiele chorują, gdyż jak twierdzą naukowcy w ich diecie znajduje się duża ilość kwasów Omega 3. Eskimosi odżywiają się rybami morskimi, które są głównymi dostawcami tego kwasu. Stąd właśnie ich zwiększona odporność na wirusy, zakażenia, wolniej się starzeją, mają wzmocnione włosy i paznokcie, a do tego jędrną twarz o zdrowym kolorycie. Nie pozostaje nam nic innego, jak tylko naśladowanie Eskimosów. Niektórzy naukowcy twierdzą, że kwasy Omega 3 mogą nawet zapobiegać niektórym nowotworom, jak rakowi prostaty, piersi i jelita grubego. W sytuacji, gdy już pojawi się guz warto zwiększyć w swojej diecie ilość przyjmowanych kwasów nienasyconych, gdyż są one w stanie zahamować rozwój guza. Kwasy te wpływają także pozytywnie na krążenie, obniżają ilość cukru we krwi, zapobiegają arytmii i zmniejszają ryzyko wystąpienia zawału i udaru serca. Też kobiety w ciąży nie powinny zapominać o przyjmowaniu tych zbawiennych kwasów, gdyż wpływają one bardzo dobrze na noworodka. Zapewniają mu odpowiednią wagę, możliwość prawidłowego rozwoju a w późniejszym czasie też zdolność do nauki, wspomagają inteligencję i odporność psychiczną.

Kwasy są niezmiernie ważne dla naszego organizmu, który niestety nie wytwarza ich. Dlatego także musimy je dostarczać wraz z pożywieniem. Od dziś wprowadź do swojej diety produkty, które zawierają nienasycone kwasy Omega 3. Najlepiej wchłaniają się kwasy występujące w rybach morskich, jak śledzie, tuńczyk, łosoś, sardynki a też skorupiaki. Należy zjadać około 300 g tych ryb tygodniowo, aby zapewnić sobie odpowiedni poziom kwasu w organizmie. Niektóry firmy zaczęły już produkować nabiał i jaja z dodatkiem kwasów. Jedna z firm dodała wręcz do sera i masła te kwasy, ale pochodzące z oleju lnianego. Mniejsze ilości potrzebnego nam kwasu możemy znaleźć w olejach roślinnych, orzechach włoskich i w soi. Nie decydujmy się na tzw. suplementy diety, gdyż najlepiej działają kwasy Omega 3 zjedzone wraz z naturalnym pożywieniem, a szczególnie z rybami morskimi. Jeśli prowadzisz zdrowy tryb życia, to kwasy Omega 3 są niezbędne do prawidłowego rozwoju a dosłownie do utrzymywania młodości i promienności cery jak najdłużej.

Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 441 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*