Proste wskazówki schudnąć z Ramadan żywności

[Głosów:0    Średnia:0/5]

Ramadan może być doskonała okazja, aby rozpocząć nowy zdrowe ciało zostało pragnienie. Ramadan może być szansa, aby angażować się w swoich ulubionych potraw.To najmniej zasługujesz po dniu głodówki, prawda? Z drugiej strony, może być również doskonałą okazją do rozpoczęcia nowego zdrowe ciało zostało pragnienie. Jeśli chcesz schudnąć, to Ramadan, wystarczy wykonać te sześć must-DOS!

Nie opuszczaj Suhur

Chociaż może to wydawać się mission impossible z długich godzin na czczo w tym roku, nawodnienie jest kluczem do utraty wagi to Ramadan. Picie wystarczającej ilości płynów nie tylko utrzymać się z coraz odwodnione, a szybko, ale można również kontrolować swoje pragnienia cukru po zerwaniu szybko. Ile należy postawić? Dobrym dwa litry lub osiem szklanek płynów dziennie będzie wystarczająco dużo, a można podzielić w następujący sposób:

• Dwie szklanki iftar (złamanie postu)
• Cztery szklanki w między i Suhur iftar (posiłku przed czczo) – nie więcej niż jeden drink za godzinę

• Dwa kieliszki Suhur Należy pamiętać, że napoje zawierające kofeinę, takie jak kawa lub czarna herbata nie liczą i należy unikać tych diuretyk napoje przez cały insieme.Invece, herbatki ziołowe są doskonałą alternatywą dla wody i może pomagać w trawieniu.

Posiadanie, iftar zrównoważone światło

W miesiącu Ramadan, metabolizm zwalnia i twoje potrzeby energetyczne zmniejszają się odpowiednio. Iftar posiłek nie powinien odzyskać te godziny spędził bez posiłku.Zapomnij, że nie jadłem przez cały dzień, a jeśli to była siedząc na obiad i zjeść posiłek odpowiednio. Przerwa szybko z datami, ponieważ są one szybkie źródło cukru organizm potrzebuje po szybko. Państwo nie może mieć więcej niż w terminie, ponieważ są one bardzo bogate w terminach cukru. Następnie przejdź do małej porcji zupy, jak zupy jarzynowej lub soczewicy i uniknąć zupy krem na bazie. Śledź z sałatką z zielonych mieszanych i ograniczyć ilość oliwy z oliwek 1-2 łyżeczki sos. Przejdź wszystkie inne przystawki w tym te bogate w węglowodany. Kiedy skończysz z antipasNon skoku Suhurti, ważne jest, aby zrobić sobie przerwę. Nie chcą przerastają swój układ trawienny. Zakończ swoje modlitwy, przespacerować się pięć minut, lub prowadzić rozmowę. Gdy jesteś gotowy, aby wznowić posiłek, wybrać jedno danie główne, wybrać mądrze i uniknąć smażone, upewnij się, że jest zrównoważony w węglowodany i białka, a zwłaszcza części sterujących. Jeśli jednak boisz się restrykcyjnych diet, możesz skończyć swoje meczarnie. Przygotowaliśmy dla Ciebie ofertę rewolucyjnego suplementu. Zapoznaj się z nią już teraz.

Nie opuszczaj Suhur

 

To prawda, że “godzina food” są dość ograniczone w tym roku, ale to nie daje pretekst, aby zakończyć swój posiłek Suhur, śniadanie przed świtem, zanim szybko. Wydmuchać Suhur głodny następnego dnia i skończy się nadmiaru żywności dla iftar. Przy wyborze Suhur jednak upewnić się, że jest ona ograniczona w pokojach, aby uniknąć spragniony następnego dnia. Należy również składać się z złożone węglowodany, takie jak pieczywo pszenicy zamiast rafinowanego białego chleba, i powinny zawierać dobrym źródłem białka jak labneh, sera lub jaja. To połączenie zapewnia stabilny poziom glukozy we krwi, tak aby nie głodne następnego dnia
O Anna Bajkowska 355 artykułów
Niewielu zna prawdziwą Anne Bajkowską ale przynajmniej odkryje, że jest zaskakująca i przekonująca. Oczywiście jest także realistyczna, chętna do współpracy i czuła, ale często jest lekko skażona nastawieniem do bycia równie destrukcyjnym. Jej zaskakująca natura jest jednak tym, za co ją lubią. Wiele razy przyjaciele liczą na to i jej życzliwość, kiedy potrzebują wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Lucy ma również wiele wad. Jej negatywna postawa i wrogość mogą sprawić, że rzeczy się nagrzewają nawet w najlepszych momentach. Na szczęście jej perswazyjna natura pomaga rozjaśnić ciosy i nastroje w razie potrzeby.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*