utrata masy ciała jest naprawdę 80 procent diety i ćwiczeń fizycznych w wysokości 20 procent?

[Głosów:0    Średnia:0/5]

utrata masy ciała jest naprawdę 80 procent diety i ćwiczeń fizycznych w wysokości 20 procent?

Jeśli kiedykolwiek Googled “, jest dieta lub najważniejszym ćwiczeniem dla utraty wagi?” To prawdopodobnie natknąć ten pozornie arbitralnej formule upuszczenie funtów: jest to 80 procent i 20 procent diety ćwiczenia. Ale skąd stosunek 80/20 jest? I co to naprawdę oznacza? Aby rozwiązać tę zagadkę, poprosiliśmy ekspertów do ich odbywa się na idei i co to oznacza dla Twojego planu odchudzania:

Dlaczego “Posiłki są tak ważne

 

Aby jednego funta, trzeba osiągnąć deficyt 3500 kalorii. Tak więc, jeśli jesteś po stosunku 80/20, którą chcesz spalić około 750 kalorii poprzez ćwiczenia i wyciąć dodatkowe 3000 kalorii w diecie, mówi Matheny. Jest to całkowity deficyt 3750 kalorii tygodniowo.Powodem, że dieta jest o wiele bardziej skuteczna niż ćwiczenia jest dlatego, że ma dużo pracy, aby stworzyć deficyt kalorii 500 700 poprzez wypracowanie. W istocie, trzeba by uruchomić siedem do 10 mil dziennie stracić funta tygodniowo, mówi Holly Lofton, MD, profesor medycyny i dyrektor programu kontroli wagi w Langone Medical Center na Uniwersytecie Nowojorskim. Przeciętny człowiek nie może nadążyć, zwłaszcza bez zwiększania ich spożycie kalorii. “Widzę to u pacjentów przez cały czas”, mówi Lofton.”Ludzie myślą:” Jeśli biegnę maraton lub rozpocząć zamiar Boot Camp, mam zamiar schudnąć “, ale często są rozczarowani, gdy ich nie ma.”

Ponieważ pocenie jest nadal ważne

To niekoniecznie oznacza trakcie przygotowywania Zamiast tego należy handlować swoje 60 minut bagażnika klasy obozu za godzinę posiłku. Oczywiście dużo łatwiej jest stworzyć deficyt 500 kalorii poprzez samą dietą niż to spalić 500 kalorii poprzez ćwiczenia, mówi Lofton. Ale jeśli połączyć Sesh potu i zdrowej diety, nie trzeba zrobić wiele dramatycznych zmian w ogóle. Na przykład, zamiast wyeliminowanie 500 kalorii poprzez dokładne uderzenie wszystkie produkty mleczne z diety, można spalić 250 kalorii na siłowni, a następnie wyciąć kolejne 250 kalorii po prostu skacząc swoją nocną miskę lodów. “Połączenie diety i ćwiczeń jest lepszy w każdym etapie odchudzania”, mówi Mathenny. “Aktywność fizyczna powinna być mieszanka treningu wytrzymałości i szkolenia układu sercowo-naczyniowego oraz odpowiedniej suplementacji na odchudzanie, a nie tylko cardio. Oba sposoby wykonywania spalić kalorii, co z kolei prowadzi do zapasów tłuszczu stosuje się jako źródło energii “.Należy pamiętać, że organizm ma tendencję do odporne na utratę wagi, gdy zaczniesz jeść mniej, co może prowadzić do płaskowyżu, mówi Lofton. To jest to, co nazywamy stan głodu i zdarza się każdemu, kto uwalnia się powodzeniem funtów.

Jeśli chcesz zrzucić rozmiar sukni

“To oczywiste, że konieczne jest ograniczenie kalorii w diecie, aby schudnąć i ćwiczeń, aby utrzymać go na zewnątrz,” mówi Tim Kościół, MD, dyrektor badań medycyny prewencyjnej w Louisiana State University, Baton Rouge. “Większość ludzi, którzy korzystają, aby schudnąć i nie ograniczać kalorii rzucić tylko 2 lub 3 procent ich masy w ciągu 6 do 12 miesięcy”, mówi Kościół. Powód? Jest o wiele łatwiej zaprzeczyć się 500 kalorii dziennie, ilość zwykle trzeba wyciąć stracić funta tygodniowo, w porównaniu do spalania, że dużo poprzez ćwiczenia. Na przykład, aby wypracować prawie 500 kalorii, kobieta z 155 funtów będzie musiał spędzić godzinę przy umiarkowanej intensywności pedałowania na rowerze stacjonarnym. Porównaj to z wymianą na mocaccino Starbucks Grande z 2 procent mleka (200 kalorii bez bitej śmietany) za pomocą prostego parzonej kawy (5 kalorii) i eliminując nocne miskę lodów (około 200 kalorii w pół filiżanki) oraz garść chipsów ziemniaczanych (około 160 kalorii). Po drugie, w celu ograniczenia przetworzonej żywności (takie jak mrożonych dań, mięs i rafinowanych węglowodanów, w tym słodycze i białe pieczywo), które zawierają dużo pustych kalorii w postaci cukrów i niezdrowych tłuszczy (nie wspominając o dużo soli).
Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 347 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*