Zarabianie testosteron w diecie wegańskiej

Zarabianie testosteron w diecie wegańskiej

Organizm produkuje testosteronu u mężczyzn i kobiet do regulowania masy ciała, praca z innymi hormonami i kontrolować popęd płciowy. U mężczyzn Testosteron przyczynia się do tworzenia podziału globulek tłuszczu i czerwony, ale poziom testosteronu zaczyna się zmniejszać od wieku 30 lat do około 1% rocznie. Niektóre z korzyści płynących z wzrostem poziomu testosteronu obejmują poprawę swojej budowy ciała, podwyższony poziom energii, zwiększone libido i lepszą jakość snu. Najczęstszym sposobem na zwiększenie poziomu T kursu jest zwiększenie czerwone mięso, jaja i ryby w diecie, ale jeśli jesteś weganinem?

prawidłowa suplementacja

Produkcja witaminy B Testosteron jest wysoce zależna od dostępności witaminy B (B1, B6, B12, niacyny i kwasu foliowego), witamina B jest zwykle znajdują się w żywności, takich jak owoce morza, jaja, awokado, fasola, zielone warzywa liściaste , całe ziarna i produktów mlecznych. Witaminy z grupy B jest znany, aby zachować hormonów w organizmie bilanciato.Gli wysokiej zawartości cynku żywności cynku odgrywają również ważny czynnik podczas produkcji testosteronu i są powszechnie spotykane w mięsie, fasoli, orzechów, brązowy ryż, indyk, mleko i ostrygi. Witamina A w żywności bogatej w witaminy A może pomóc zwiększyć poziom testosteronu. Pokarmy takie jak szpinak, marchew, jabłka, ananasa i czerwonej papryki może pomóc. Witamina A zapewnia, że układ rozrodczy jest zdrowy i że jądra mogą wytwarzać testosteron.

źródła żywności

  • Brokuły Zbyt dużo estrogenów w organizmie może prowadzić do akumulacji tłuszczu zapasowego i zakłócać wzrostu mięśni. Brokuły zawierają związki, które pomagają zmniejszyć żywności poziom estrogenów.
  • Nasiona dyni Te małe kulki są pakowane z cynkiem, jako posiadanie zdrowych narządów płciowych i przyczynia się do promowania zdrowego metabolizmu. Zawierają one również aminokwas tryptofan, który pomaga organizmowi produkować więcej serotoniny (która równoważy poziom hormonów).
  • Awokado Awokado zawiera zdrowe tłuszcze i wysoki poziom witaminy B6, która przyczynia się do poprawy testów produkcyjnych, a także przyczynia się do zmniejszenia poziomu kortyzolu (hormonu stresu). Wysoki poziom cholesterolu może zakłócać wytwarzanie testosteronu awokado tłuszczu pomocą zmniejszenia tej postaci cholesterolu (lipoproteiny o niskiej gęstości), powszechnie znany jako LDL.
  • Nasiona Chia bogate w niezbędne nienasycone kwasy tłuszczowe (NNKT), więc są one zacięcie pakowane cofonti Cibon kwasów tłuszczowych omega-3, nasiona chia zawierają również składniki odżywcze w celu wspierania metabolizmu, takich jak cynk, potas, magnez i żelazo. Te składniki odżywcze również pomóc w produkcji hormonów.
  • Czosnek Czosnek hamuje kortyzol jako hormon ten rzeczywiście pomaga rozbić tkankę mięśniową.Czosnek poprawia poziom testosteronu.
  • Migdały, orzechy włoskie są bogaty w aminokwasy takie jak arginina, co przyczynia się do poprawienia przepływu krwi. Są także bogate w jednonienasycone kwasy tłuszczowe, które pomagają zwiększyć poziom testosteronu.
  • Banany zawierają one witaminy z grupy B, enzymy bromelaina i potasu, które pomagają wzmocnić poziom T.
  • Soy Niech rozwiać mit soi, ponieważ jest to jeden z najczęściej używanych źródeł białka w wegan i nie zawiera związki estrogenów podobne. Powszechnym błędem jest to, że zbyt dużo jedzenia soi może prowadzić do obniżenia poziomu testosteronu, jednak metaanalizie Jill Hamilton-Reeves takie jak inne suplementy tego rodzaju. Dr Mark Messina dr stwierdziła, że “ani pokarmów sojowych izoflawonów suplementów ani zmieniać pomiary stężeń biodostępną T u mężczyzn. Te małe kulki są pakowane z cynkiem, jak zachować zdrowe narządy płciowe i przyczynia się do promowania zdrowego metabolizmu.
Marzena Wielgus
O Marzena Wielgus 445 artykułów
Wiele rzeczy można powiedzieć o Marzenie Wielgus, ale przede wszystkim wiadomo, że są one przewidujące i doceniane, oczywiście są również precyzyjne, obiektywne i idealistyczne, ale w mniejszych dawkach i często są też rozpieszczane przez nawyki bycia agonującymi. Jednak jej uprzedzająca natura jest tym, co najbardziej lubi. Ludzie często liczą na siebie i jej spostrzegawczą naturę, szczególnie gdy potrzebują pomocy lub wsparcia. Nikt nie jest doskonały, a Marzena ma również wiele mniej pożądanych aspektów. Jej drapieżna natura i bezczelność powodują wiele pretensji i powodują, że jest co najmniej niewygodna. Na szczęście jej doceniająca natura zapewnia, że nie jest tak często.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis

Dodaj komentarz